Apologetska udruga bl. Ivan Merz
Katolik.hr
Razlozi nade koja je u nama.

Intervju s dr. Ivanom Poljakovićem, predsjednikom Apologetske udruge bl. Ivan Merz

Objavljeno: 14. lipnja 2013.
Kategorija: Intervjui

U intervjuu za Dnevno.hr, ujedno i prvom nakon suspenzije i povlačenja suspenzije, dr. sc. Ivan Poljaković, voditelj centra za strane jezike zadarskog Sveučilišta, govori o svom slučaju i dženderizmu, donosi svoje viđenje društvene i političke scene te prognoze u vezi daljnjeg razvoja situacije oko raspisivanja referenduma s pitanjem: “Jeste li za to da se u Ustav RH unese odredba po kojoj je brak životna zajednica žene i muškarca?”

Dr. Poljaković, u središtu interesa javnosti našli ste se u studenome prošle godine nakon što ste u jednom predavanju rekli da je homoseksualnost bolest. Jeste li uoči predavanja razmišljali o tome da bi ova izjava mogla izazvati reakcije određenih društvenih grupa?

Predavanje koje sam održao bilo je u prvom redu usredotočeno na kritiku Zdravstvenog odgoja, kojeg je sada evo i Ustavni sud ukinuo. S obzirom da je 4. modul tog kurikuluma kojeg sam kritizirao promovirao rodnu ideologiju onda je bio i red da nešto kažem o glavnoj okosnici te ideologije, tj. o apsurdnoj tvrdnji da je istospolnost potpuno normalna pojava. Svatko razborit zna da je privlačnost muškarca i žene utkana u naše biološko biće, te da bez toga nema opstanka vrste, a da je istospolna privlačnost jedan poremećaj te biološke datosti. To međutim ne znači da osobe s takvim poremećajem treba diskriminirati. To ne bi bilo kršćanski, ni ljudski. Rodnom ideologijom se već dugo bavim, a imajući i iskustvo s Novog Zelanda, znao sam da će moje izjave izazvati negodovanja kod dženderista.

Znači, bili ste svjesni rizika ili ste čak svjesno željeli isprovocirati reakcije?

Da bio sam svjestan rizika, ali nisam imao namjeru nikoga izazivati. Ja sam u svojoj knjizi ”Istina – Uvod u apologetiku”, još 2008. godine napisao da je istospolnost bolest, tada nitko nije reagirao, pa ni rektor Uglešić kome sam poklonio knjigu.

Uslijedila je suspenzija obavljanja službe profesora „zbog teške povrede radne dužnosti i narušavanja ugleda Sveučilišta”. Na koji ste to način narušili ugled Sveučilišta?

Ako gledate sa strane vladajućeg režima, onda sam narušio ugled Sveučilišta u Zadru jer sam raskrinkao taj novi totalitarizam koji se potiho u Hrvatskoj promovira već 14 godina. Ako pak gledate sa strane demokratskog pluralizma, onda mi je zbog suprotstavljanja novom totalitarizmu Sveučilište trebalo dodijeliti nagradu, kao što je to napisao u otvorenom pismu jedan od najuglednijih profesora Sveučilišta u Zadru, moj kolega prof. dr. sc. Mile Mamić.

No, sada je suspenzija povučena. Kako to, što se promijenilo?

Ništa se nije promijenilo. Jednostavno, u Hrvatskoj još ne postoji zakon po kojem bi se moglo sankcionirati javno iznošenje mišljenja, i to sam ja dobro znao, a to su shvatili i oni, pa su me na vrijeme vratili na posao, tjedan dana prije sudskog ročišta. Međutim, nemojmo se zavaravati, ako se jednog dana legalizira istospolni brak, zakoni će se tako promijeniti da će svako protivljenje novom totalitarizmu biti sankcionirano. Čak vam se neće dozvoliti ni da se nazivate ocem ili majkom, jer će se i to smatrati navodnom diskriminacijom istospolaca.

Obzirom da ste studirali i radili u Velikoj Britaniji i Novom Zelandu poznato vam je njihovo zakonodavstvo. Da ste tamo izjavili ono što ste izjavili u Hrvatskoj, slučaj ne bi samo tako završio, zar ne?

Točno, tamo bih mogao završiti u zatvoru.

Kako spriječiti to da se radi ovakve „diskriminacije“ i „homofobije“ šalje ljude u zatvor kao što se već događa u SAD-u, Velikoj Britaniji…?

Moramo se oduprijeti dženderizmu, najperfidnijem i najopasnijem totalitarizmu u povijesti ljudskog roda. Skupljanje potpisa za referendum ”U ime obitelji” je pokazalo da u Hrvatskoj ljudima još nije ispran mozak, te da dženderizam neće tako lako proći. Hrvati trebaju napraviti još samo jedan iskorak, politički organizirati kršćansko-domoljubnu tihu većinu u treći blok, koji jedino može osloboditi Hrvatsku od ove nove agresije.

Prokomentirajte riječ homofob. Vjerujem da vam je poznato kako su vas neki mediji prozvali homofobnim profesorom bez navodnih znakova a Zagreb Pride vas je svrstao na njihovu listu homofoba godine, zajedno s kardinalom Bozanićem, prof. Adalbertom Rebićem, biskupom Pozaićem i Karolinom Vidović Krišto.

Da, vrlo sam ponosan što sam svrstan uz bok takvim borcima za istinu. Etimološki gledano homofob je besmislena riječ. Nju su izmislili dženderisti i ona nije ništa drugo do ideološka etiketa, homofob je svatko tko se protivi njihovoj ideologiji, a u homofobe dakako spadaju i mnogi istospolci, kao što su Rupert Everett i stotine drugih, koji se protive tom novom totalitarizmu. Vidjeli smo da su u prosvjedima protiv istospolnih brakova u Parizu sudjelovali i mnogobrojni istospolci. Tako možemo reći da su ljudi s etiketom homofoba ustvari antidženderisti, nešto kao antifašisti u prošlosti.

Godinama su u Hrvatskoj vrlo glasne pa i agresivne razne feminističke i homoseksualne udruge. Za razliku od njih, udrugama drugačijeg moralnovrjednosnog stava trebalo je dosta da se organiziraju i izbore za svoj prostor na društvenoj sceni. Što je tome razlog?

LGBT i slične udruge služe dženderistima – da ne bude zabune, dženderisti su uglavnom heterospolci – kao toljaga za ušutkavanje neistomišljenika, nešto slično kao što je Gestapo služio Hitleru. Važno je istaći da LGBT udruge ne predstavljaju istospolce, već dženderiste. Unutar populacije ljudi s istospolnom privlačnošću nema više od 10% istospolaca koji podržavaju dženderizam. Većina istospolaca podržava brak između muškarca i žene, te im ne pada na pamet odlaziti na gay parade, a velik dio njih se i liječi. Glasovi koji se, kao što ste rekli, tek sad dižu protiv ove diktature, ustvari su reakcija na ovaj teror i to je razlog zašto su se pojavili kasnije. Sve dok ministar Jovanović nije uveo istospolnu propagandu u škole, ljudi nisu bili ni svjesni što se događa, iako se ono događalo i prije ministra Jovanovića. Ranije me ljudi uopće nisu razumjeli o čemu govorim, dok me sada, nakon Jovanovićevog ”preodgoja” i posjete Judith Reisman vrlo dobro razumiju.

Pronaći podatke o udrugama koji govore tko je i koliko dobio od države nije teško ali je malo teže dobiti odgovor na pitanje po kojim kriterijima. U kojoj mjeri je aktivizam uvjetovan financijama?

LGBT udruge pod krinkom zastupanja jedne manjine, kažem pod krinkom, jer one ne zastupaju istospolnu manjinu, već dženderiste koji su uglavnom heterospolci, dobivaju ogromne financijske pomoći, počevši od Ujedinjenih naroda preko ministarstava određenih država pa do pojedinih moćnih i bogatih korporacija. Naravno da ako imate novaca, onda imate i profesionalce koje se potpuno mogu posvetiti zadanim ciljevima.

Je li vaša Udruga Katolik do sada dobila sredstva od države za neke svoje projekte?

Ne, do sada nismo dobili niti jedne kune.

Osim ove razine bavljenja politikom koja je u zapadnom svijetu vrlo omiljena naročito među mladima, recite nam nešto o važnosti aktivnog bavljenja stranačkom politikom za koju je papa Franjo nedavno rekao da je „najviši oblik milosrđa“?

U Hrvatskoj su ljudi proveli mnogo godina pod diktaturom proletarijata kada se niste mogli baviti politikom ako niste bili u partiji. To je jedan od razloga zašto mnogi katolici misle da se ne treba baviti politikom ni danas. Međutim, kada živite u višestranačju svaki čin, pa i onda kada ne iziđete na izbore, je politički čin. Povlačenje u mišje rupe i pasivizam nije ni u kojem slučaju odlika kršćanstva. Vjera nije privatna stvar kako nam to dženderisti žele nametnuti, već je ona način života. Vjernik treba svoju vjeru svjedočiti u svakom trenutku svog života. Ja sam Crkva, svaki vjernik je jedan ud Kristov i svi zajedno činimo mistično Tijelo Kristovo, tj. Crkvu, a ujedno smo i građani Hrvatske koji plaćaju porez, te imamo itekako pravo ne samo imati svoje mišljenje, već i boriti se da to mišljenje bude i provedeno u zakonske regulative. Oglušiti se na poziv političkog angažmana, barem u vidu glasovanja, je stvarno licemjerno, i više sliči ponašanju farizeja nego kršćana.

Kako gledate na papu Franju i njegov pontifikat do sada?

Duh Sveti vodi Crkvu i vjerujem da je izabrao papu Franju upravo zato jer je on još kao biskup imao najviše iskustva u borbi s dženderistima u Argentini. Dženderizam je najveća prijetnja današnjem čovječanstvu i mislim da je papa Franjo pravi izbor za ovo vrijeme lažnog morala.

Koje su vaše prognoze u vezi raspisivanja referenduma s pitanjem: “Jeste li za to da se u Ustav RH unese odredba po kojoj je brak životna zajednica žene i muškarca?” Kako mislite da će sve to proći, jesu li moguće opstrukcije od strane vladajućih?

Vladajuća klika će učiniti sve da do tog referenduma ne dođe, ali ako u konačnici uspiju spriječiti referendum to će biti jasan znak da je demokracija konačno ugušena, a to će onda dati legitimitet i drugačijem načinu borbe za dostojanstvo čovjeka i opstanak hrvatskog naroda.

Očekujete li da će ubuduće udruge i političke stranke s kršćanskim predznakom biti sve aktivnije i prepoznatljivije?

Katolici moraju shvatiti da nitko drugi neće zastupati njihove interese osim njih samih. Nažalost u Hrvatskoj se već 14 godina smjenjuju desno i lijevo krilo iste dženderističke oligarhije, a katolici kao omamljeni glasuju za iste stranke koje su uništile industrijsku proizvodnju, nisu procesuirale niti jedan jedini komunistički zločin, koje podržavaju abortus i umjetnu oplodnju, koje su donijele Zakon o suzbijanju diskriminacije i planiraju registraciju istospolnog partnerstva, jednom riječju, čine sve protivno ne samo kršćanstvu već i zdravom razumu. Ipak, unatoč potpunoj medijskoj blokadi ljudi postaju sve više svjesniji izdaje od strane vladajućih političkih elita i zato mislim da će doći do stvaranja kršćansko-domoljubnog bloka, trećeg puta, koji bi mogao napokon osloboditi Hrvatsku, jer ako se to ne dogodi uzaludna je onda bila pobjeda u Domovinskom ratu.

Vjera/Dnevno.hr
Razgovor vodio: Dražen Bušić

Apologetska udruga bl. Ivan Merz
Put Lokve 8, Kožino, Zadar

Na braniku

Duh vremena - Apologetski priručnik br. 2

Duh vremena - Apologetski priručnik br.2 je treće nakladničko djelo Apologetske udruge bl. Ivan Merz. U knjizi se nalazi 37 odabranih apologetskih tekstova koje su napisali četiri autora, članovi i suradnici Udruge. Predgovor knjizi je napisao danas jedan od najvećih branitelja vjere, biskup Athanasius Schneider.

Saznajte više

Donacije

"Svatko neka dade kako je srcem odlučio; ne sa žalošću ili na silu jer Bog ljubi vesela darivatelja."

IBAN: HR8523400091110376905
(BIC: PBZG HR 2X)

Donacije

Pretplatite se za novosti

Kupite naše knjige

Izradio Mate Mišlov za Katolik.hr
Autorska prava 2024. Sva prava pridržana.