Apologetska udruga bl. Ivan Merz
Katolik.hr
Razlozi nade koja je u nama.

Započela normalizacija pedofilije u RH

Objavljeno: 30. ožujka 2013.
Kategorija: Dženderizam

Udruga ”Katolik” oštro prosvjeduje zbog promoviranja pedofilije u Republici Hrvatskoj od strane asocijacije Queer (hrv.: “Nastrani”) Zagreb, koja je dovela, ugostila i omogućila predavanje seksologa i zagovaratelja pedofilije Gerta Hekme u Zagrebu. On je 26. ožujka 2013. u 19 sati održao predavanje na Queer festivalu u Medijateci Francuskog instituta (Preradovićeva 5) u Zagrebu.

Gert Hekma predavač je o homoseksualnosti i lezbijstvu na Katedri sociologije i antropologije Sveučilišta u Amsterdamu. Bio je član uredničkog vijeća pedofilskog časopisa „Paidika” koji je izlazio u Nizozemskoj (1987.– 1995.), te je autor, između ostaloga, „Enciklopedije perverzija“. U svom predavanju Hekma je otvoreno propagirao pedofiliju; cilj mu je normalizacija pedofilije i nametanje svojih nastranih stavova cijelom društvu.

„Queer Zagreb“ – čiji cjelokupni projekt financiraju Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva (čiji je osnivač Republika Hrvatska, i kojom upravljaju predstavnici središnjih tijela državne uprave i stručnjaci koje imenuje Vlada RH) i Ministarstvo vanjskih poslova Kraljevine Nizozemske[1] – u svojem priopćenju za javnost od 28.03.2013. god.[2] poručuju kako ne nalaze ništa sporno u nastupu svojega gosta iz Nizozemske.

A znali su oni dobro koga dovode, i zašto: evo iz intervjua sa Gertom Hekmom, kojega je za njihov web – magazin „Queer.hr“ objavio 22.02.2013. god.[3], kao svojevrsnu najavu spornog predavanja:

Qhr: (…) Je li vaš rad ikada obilježen kao kontroverzan, i ako da, iz kojeg razloga i kako ste reagirali?

G.H.: Glavni problemi s kojima sam se suočio su se ticali djece i pedofilije. Ponekad zbog mog eksplicitnog načina pričanja o seksu – ne na apstraktan način kakav je čest u queer studija, nego također i o tomu kako to činimo ili ne, ili što otvara mogućnosti.

Volim biti konkretan. Problemi su uglavnom nastajali zbog pedofilije, koja se prije smatrala jednom od varijacija koja bi mogla slijediti put gej i lezbijske emancipacije, no koja je otišla u drugom pravcu. To se dogodilo iz niza razloga, između ostaloga i iz tog što smo od ideje samoodređivanja, također i za mlade, došli do ideje da je seks rizičan i da djecu treba zaštititi. Također to ima veze i sa seksualnom jednakošću (u prošlosti je nejednakost bila ideal za seksualnu žudnju, danas je to jednakost), s mijenjanjem obitelji. Kad su se dogodile te negativne reakcije, pokušao sam (i moj mi je ljubavnik značajno pomogao) da se obranim na mjestima gdje sam to još mogao (na Sveučilištu, u gej svijetu) i da raspravljam o tim temama, ali nisam to činio u neprijateljskom okruženju. Zaprimao sam prijetnje smrću – tako da je bolje bilo da me se ne vidi ni ne čuje. Kako se razvio internet, prijetnje su u Nizozemskoj postale prilično uobičajena stvar, ali ljudi rijetko djeluju prema svojim najavama. Za mene, raspravljati o temi pedofilije bilo je pitanje slobode govora a također i izražavanje brige za mlade o čijoj se seksualnosti više ne može raspravljati. To se tiče queer djece znatno više no „normalne“ djece – većina queer djece odrastaju u strejt svijetu koji im ne pruža jezik, primjere, informacije, stavove da bi eksperimentirali. U državi poput Nizozemske koja je „tolerantna“ zapanjujuće je koliko su uvrede spram „šonja“ (znatno manje nego spram lezbijki, više prema „droljama“) rašireni u srednjoj pa čak i osnovnoj školi: način na koji se discipliniraju ne-normativna djeca. Tako da djeca uvijek ranije saznaju o seksualnosti ili o stvarima koje žele (zahvaljujući internetu) ali tek kad navrše 16 godina (dobna granica pristanka u Nizozemskoj) mogu istražiti ne-heteroseksualne svjetove. Tako da tu meni leži glavni razlog za zabrinutost: kako društvo može osnažiti dijecu da postanu seksualno samosvjesna, kako im možemo pomoći da postanu seksualni građani?

Očito je to gospodi i damama (ili kako se to već treba titulirati, prema svim tim „rodovima“ koje okupljaju) iz Queer Zagreb posve prihvatljivo da seksualno zlostavljanje djece treba preimenovati u „slobodu izbora za djecu“ i „seksualnu jednakost za djecu“, te „brigu za djecu“.

Da je valjda tako, moramo zaključiti iz vodećeg glasila krupnog kapitalizma u Hrvatskoj, „tportal.hr“, gdje se pod naslovom „Homoseksualnost i pedofilija su povijesni suputnici“ objavljuje intervju kojega je suradnik tog portala i afirmirani homoseksualni intelektualac Gordan Duhaček  načinio sa G. Hekmom:

Najkontroverznija tema koju ste istraživali i kojom ste se bavili je pedofilija. Kako se to uklapa u gej i lezbijske studije?

Pedofilija je dio heteroseksualnosti i homoseksualnosti, a kada je riječ o heteroseksualnosti, pedofilija je najviše rasprostranjeno incestno ponašanje. Pedofilija se danas kao izraz većinom koristi za opisivanje odnosa između odraslih stranaca i djece, to je onaj poznati strah od stranca. Nisam detaljno brojao slučajeve, ali pretpostavio bih da je više heteroseksualne nego homoseksualne pedofilije, iako se potonju možda više obrađuje u medijima. Dugo vremena su homoseksualnost i pedofilija bile jednako demonizirane i na istom stupnju odbacivanja. Nije bilo važno pokazuje li homoseksualac interes za muškarce ili dječake – on je bio zao čovjek. Neki od najpoznatijih ‘homoseksualaca’ na koje se LGBT pokret pozivao kao uzore bili su prvenstveno zainteresirani za maloljetnike: Andre Gide, Thomas Mann, Stefan George, Henri de Montherlant, tzv. uranijski pjesnici iz Engleske, grčki pjesnik Kavafis, mnogi starogrčki mislioci poput Sokrata, pa i dva nizozemska autora koja se smatraju klasicima – Louis Couperus i Jacob Israël de Haan – i koji su djelovali oko 1900. Mnogi drugi su pak pokazivali interes i za muškarce i za dječake, poput Oscara Wildea. Turizam i putovanja Mediteranom bili su inspirirani ljubavlju prema dječacima i fotografima poput Van Gloedena, koji je slikao gole talijanske mladiće. Ikonografija ranih gej časopisa koncentrirala se na nježne dečke, dok su se maskulini mladići pojavili tek u 1960-ima. Ljubav prema adolescentima je dakle često bila spakirana zajedno s homoseksualnošću, no danas je LGBT pokret oštro jasan u svojem mišljenju da su pedofilija i homoseksualnost dvije potpuno različite stvari. Prvo je zlostavljanje, a drugo nešto što se slavi u povorkama ponosa i u gej brakovima. ILGA se tek 1993. odvojila od pedofilskih organizacija, i to pod pritiskom američke vlade, jer je htjela postati prihvaćena u UN-u. Homoseksualnost i pedofilija su dakle bili vrlo slični, a neko vrijeme i suputnici – baš kao i feminizam i LGBT pokret – no sada su jasno razdvojeni. Kako bi se razumjelo gej povijest, mora se proučavati i povijest pedofilije.

Ovako informirani, osjećamo se dužnima poručiti u ime Udruge „Katolik“:

Apsolutno je neprihvatljivo i skandalozno da se iz državnog proračuna, novcem što se putem poreza uzima od hrvatskih građana, financira projekt „Queer Zagreb“ (Udruga „Domino“ Zagreb) koja ugošćuje otvorene promicatelje pedofilije čija je djelatnosti prema zakonima Republike Hrvatske kažnjiva.

Zahtijevamo od Vlade Republike Hrvatske i Ministarstva kulture da:

1. odmah obustavi dodjelu svih financijskih sredstava iz državnog proračuna i proračuna jedinica lokalne samouprave udruzi Domino Zagreb i projektima Queer Zagreb;

2. uputi ispriku svim hrvatskim građanima jer su financiranjem Queer festivala omogućili gostovanje zagovaratelja pedofilije u glavnom gradu Hrvatske.

Francuskom Veleposlanstvu upućujemo notu nezadovoljstva što su u svojim prostorijama omogućili gostovanje zagovaratelja i promicatelja pedofilije u prostorima Francuskog instituta s kojim usko surađuje.

Veleposlanstvu Kraljevine Nizozemske upućujemo notu nezadovoljstva što Ministarstvo vanjskih poslova Kraljevine Nizozemske sufinancira ovakvo djelovanje „Queer Zagreb“.

Ministarstvo unutarnjih poslova i Državno odvjetništvo Republike Hrvatske da žurno utvrdi je li na navedenom skupu došlo do poticanja na činjenje kaznenih djela iz Glave XVII. (kaznena djela protiv spolnog zlostavljanja i iskorištavanja djeteta) i Glave XVIII. (kaznena djela protiv braka, obitelji i djece) Kaznenog zakona Republike Hrvatske te, da poduzmu mjere radi sprječavanja daljnjih nemoralnih i protuzakonitih djela organizatora i predavača. Smatramo da Ministarstvo unutarnjih poslova treba žurno razmotriti potrebu protjerivanja iz Republike Hrvatske stranih državljana koji su zlorabili gostoprimstvo Republike Hrvatske i hrvatskog naroda – kako Gerta Hekme, tako i Thea Sandforta, Verna Bullougha, Erwina Haberlea i drugih sa njima povezanih promotora pedofilije.

 

Uredništvo

Apologetska udruga bl. Ivan Merz
Put Lokve 8, Kožino, Zadar

Na braniku

Duh vremena - Apologetski priručnik br. 2

Duh vremena - Apologetski priručnik br.2 je treće nakladničko djelo Apologetske udruge bl. Ivan Merz. U knjizi se nalazi 37 odabranih apologetskih tekstova koje su napisali četiri autora, članovi i suradnici Udruge. Predgovor knjizi je napisao danas jedan od najvećih branitelja vjere, biskup Athanasius Schneider.

Saznajte više

Donacije

"Svatko neka dade kako je srcem odlučio; ne sa žalošću ili na silu jer Bog ljubi vesela darivatelja."

IBAN: HR8523400091110376905
(BIC: PBZG HR 2X)

Donacije

Pretplatite se za novosti

Kupite naše knjige

Izradio Mate Mišlov za Katolik.hr
Autorska prava 2024. Sva prava pridržana.